نرگس محمدی از زندان زنجان به بیمارستان اعزام شده است
نرگس محمدی، زن تورک برنده جایزه صلح نوبل و زندانی سیاسی محبوس در زندان زنجان که به بیماری های متعددی از جمله قلبی مبتلاست، روز جاری به دلیل افت فشار خون بیهوش و به بیمارستان منتقل شد. او اکنون در بخش CCU بستری است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، نرگس محمدی به بیمارستان اعزام شد.
مصطفی نیلی، وکیل مدافع خانم محمدی، با انتشار مطلبی اعلام کرد که موکلش در زندان زنجان بهدلیل نوسانات شدید فشار خون و افت ناگهانی آن، دچار بیهوشی و وخامت حال شده است. به گفته او، خانم محمدی پس از چند نوبت وخامت وضعیت و بروز علائمی مانند درد قفسه سینه، پزشک زندان و سپس پزشک متخصص، انتقال فوری وی به بیمارستان را ضروری دانستهاند و او در نهایت بهصورت اورژانسی به بیمارستان منتقل و در بخش CCU بستری شده است، با این حال همچنان فشار خون او نوسان شدید دارد.
همچنین وی اعلام کرده که کمیسیون پزشکی قانونی استان زنجان توقف یک ماهه اجرای حکم برای انجام درمان را توصیه کرده، اما دادستانی زنجان اجرای این موضوع را منوط به نظر دادستانی تهران کرده است.
هرانا